12 Haziran 2014 Perşembe

MARKA EĞİTİM KURUMUMUZDAN KALİTELİ BİR YAZ OKULU! İLGİLİ HERKESİ BEKLERİZ.

BOĞAZHİSAR YAZ OKULU
Aşağıda Boğazhisar Eğitim Kurumları Yaz Okulu’nun ana hatları hakkında bilgi yer almaktadır.
·         Eğitim 23 Haziran – 18 Temmuz 2014 tarihleri arasında yapılacaktır ve 4 haftadır.
·         Eğitim 10.00’da başlayıp 16.30’da bitecek şekilde planlanmıştır.
·         Öğrenci servisi yoktur. Ulaşım öğrenciye aittir.
·         Her gün 7 ders yapılacaktır.
·         Eğitim programı 1. Sınıftan 8. Sınıfa kadar olan öğrenciler için geçerlidir. Bu yıl anaokulunda okuyanlar(yani birinci sınıfa yeni geçmiş olanlar) ve sekizinci sınıfı bitirenler programa alınmayacaktır.
·         Programa öğle yemeği ve ikindi atıştırması dâhildir.
·         Haftalık ders dağılımı şu şekildedir:
DERSİN ADI
SAATİ (Haftalık)
Kuran-ı Kerim
10
Manevi Değerler Eğitimi
4
Geleneksel Osmanlı Okçuluğu
4
İngilizce
6
Atölye
2
Spor
4
Sağlık ve İlkyardım
1
Kültür ve Gezi
4
TOPLAM
35

·         Son kayıt tarihi 20.06.2014’tür. Telefonla yalnızca ön kayıt alınır. Ön kaydın asıl kayda dönüşmesi için ailenin muhasebe birimine gelmesi gerekmektedir.
·         Ücret her şey dâhil 850 TL’dir.  Herhangi bir indirim yoktur.


Not: Program hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenler okul telefonundan Elif Bilgin’e ya da 05438496166 numaralı telefon ile Murat Tunç’a ulaşabilirler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder