20 Kasım 2014 Perşembe

BİR FİKRİN Mİ VAR? ÖNEMLİ BİR ORGANİZASYON... İNŞALLAH YÜZÜMÜN AKIYLA ÇIKICAM VE DE DESTEKLEYENLERİ MAHÇUP ETMİCEM!!!


Kurumlar

birFİKRİNmiVAR?'ı yaratan ve 2007'den beri yürüten ve girişimcilerin hayallerine kavuşmasında büyük rol oynayan LabX, Türkiye’nin en önemli yatırım bankası olan Aktif Bank, havacılık alanında çığır açan Pegasus, küçük ev altetleri’nin öncü markası Arzum, yenilikçi ve en ilerici buluşları ile Inventram’ın destekleri ile çok büyük bir orgnizasyon ile 360 ekranlarında

İş Ortaklarımız Hakkında: 

 

LabX

labx 
LabX, Türkiye'nin en büyük girişimcilk yarışması birFİKRİNmiVAR?'ı hayata geçiren Fuat Sami tarafından 2007'de kurulmuştur. Şirketimiz ülkemizdeki girişimcilik kültürünü geliştirmek, desteklemek ve potansiyeli yüksek iş fikirlerini ve yürüyen projeleri bulup onları hayata geçirmek misyonunu edinmiştir. LabX farklı yaklaşımları ve iş modeli ile Türkiye'yi ilk defa Melek Yatırımcılık konsepti ile tanıştırmış ve şimdiden yedi iş fikrini başarıyla hayata geçirerek girişimcileri kendi işlerinin patronu yapmış ve hayallerini gerçekleştirmiştir.    TOBB Genç Girişimciler Kurulu, TOBB Girişim Sermayesi Sektör Meclisi, GYİAD, KİBİSAD, Medventures gibi ulusal ve uluslararası kurumlarda yönetim seviyesindeki faaliyetleri ile LabX, Türk girişimciler için fark yaratmayı hedeflemektedir.

Aktif Bank

Aktif Bank, Türkiye’nin en büyük özel sermayeli yatırım bankasıdır. Perakende bankacılık, yatırım bankacılığı ve bölgesel bankacılık alanlarında faaliyet göstermektedir. Bankanın yenilikçi ve müteşebbis iş tutuşu başarılı faaliyet sonuçlarının yanısıra son 3 yılda 53 adet uluslararası ödülle tescil edilmiştir. Dağıtım kanalları konusunda dünyanın en yenilikçi bankası seçilmiştir. Yatırım bankacılığı alanında Türkiyenin ilk banka bonosu, ilk varlığa dayalı menkul kıymeti, ve ilk proje finansmanı sukuğu gibi yeniliklere öncülük etmiştir. Benzersiz iş modelini “Yeni Jenerasyon Bankacılık” olarak adlandırmıştır. Aktif Bank, 2013 yılında JCR-Eurasia Rating tarafından yüksek düzeyde yatırım yapılabilir kategorisinde değerlendirilmiş, Uzun Vadeli Ulusal Notu iki kademe birden arttırılarak “A+ (Trk)”dan “AA(Trk)”ya yükseltilmiştir.

Kosgeb

aktifbank
Ülkenin ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasında küçük ve orta ölçekli işletmelerin payını ve etkinliğini artırmak, rekabet güçlerini ve düzeylerini yükseltmek, sanayide entegrasyonu ekonomik gelişmelere uygun biçimde gerçekleştirmek amacıyla, Küçük ve Orta Ölçekli işletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı kurulmuştur.Kuruluşun kısa adı KOSGEB’dir. KOSGEB, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ile ilgili bir Kamu Kuruluşu olup, tüzel kişiliği haiz ve bütün işlemlerinde özel hukuk hükümlerine tabidir.





Pegasus

 
1990 yılında kurulan Pegasus Hava Taşımacılığı A.Ş., 2005 yılında Esas Holding A.Ş. tarafından satın alındı ve aynı yıl Kasım ayında tarifeli iç hat seferlerine başlayarak Türkiye’de faaliyet gösteren 4. tarifeli havayolu oldu.
Pegasus; Avrupa’nın En Hızlı Büyüyen Hava Yolu…
Türkiye’nin lider düşük maliyetli havayolu Pegasus tarifeli seferlerine başladıktan sonra hayata geçirdiği "low cost modeli" uygulamalarla hava yolu ile yolculuğun herkesin hakkı olduğuna inanmakta. Bu vizyonundan hareketle, misafirlerine uygun fiyatlı hava yolu ulaşımını genç filosu ve yüksek zamanında kalkış oranları ile sunan çalışmalar gerçekleştiriyor.
Eylül 2013 itibarıyla yaş ortalaması 3.67 olan 44 tane yeni nesil Boeing 737-800 NG’den oluşan ve toplam 45 adetlik filosu ile Pegasus, misafirlerini 2012 senesinde %92.1’lik ve 2013 yılının ilk 8 ayında ise %90,91’lik ortalama zamanında kalkış oranı ile gidecekleri yere ulaştırdı.
Pegasus, tarifeli uçmaya başladığında yurt içinde 6 noktayla başladığı uçuş ağını bugün 45’i yurtdışında 28’i yurtiçinde olmak üzere 30 ülkede 73 noktaya çıkardı.
Pegasus, misafirlerine keyifli bir seyahat deneyimi yaşatmak için sürekli yeni hizmetler ve ürünler sunmaya devam etmekte. Geçtiğimiz bir kaç yıl içinde, düşük maliyetli taşıyıcı modelini destekleyen yan gelirleri getiren hizmetleri uygulamaya sokmuştur. Sektördeki büyümesine paralel olarak ailesini de genişleten Pegasus, 700 kişilik bir ekipten 31 Ağustos 2013 itibariyle 2885 kişilik kocaman bir aileye ulaştı.
İstikrarlı büyümesini sürdüren Pegasus, 2011 yılında olduğu gibi 2012 yılında da Official Airline Guide (OAG) raporunda koltuk kapasiteleri baz alınarak yapılan sıralamaya göre Avrupa’nın en büyük 25 hava yolu arasında “Avrupa’nın En Hızlı Büyüyen Havayolu” olarak gösterilmiştir.
Pegasus, Aralık 2012 tarihinde Airbus firması ile filosuna teslim tarihindeki tutarı yaklaşık 12 milyar USD değerinde toplam 100 adet (25 adet ilave uçak opsiyonu ile birlikte, 75 adet yeni uçağı kapsayan Airbus Siparişi) Airbus A320neo ve A321neo tipi yeni uçaklar katmak üzere anlaşma imzaladığını lanse etti. 
Paylarının yüzde 34,5’lik kısmını halka arz ederek 26 Nisan 2013 tarihinde Borsa İstanbul’da “PGSUS” kodu ile işlem görmeye başlayan Pegasus Hava Yolları; Türkiye’de borsaya kote olan ilk özel havayoludur.
Sektör hızının üzerinde gerçekleşen trafik büyümesi
Türk sivil havacılık sektörünün ciddi bir büyüme trendine girdiği son yıllarda Pegasus sektör ortalamasının da çok üzerinde büyüyen misafir sayısı ile havacılık sektörü açısından önemli bir talebi karşıladığını ortaya koymuştur. Tarifeli uçuşlara başladığı 2005 yılından 2013 yılının ilk 6 ayı sonuna kadar yaklaşık 60 milyon misafiri gidecekleri yere ulaştırmıştır.
Pegasus Hava Yolları havacılık sektörüne kattığı bu değer ve değişim ile Türkiye’de Havacılığı başlatmadı ama hızla değiştirmeye devam ediyor...

Inventram

inventram 
Türkiye’nın en büyük şirketler topluluğu olan Koç Holding ve en saygın üniversitelerinden Koç Üniversitesi, güçlerini birleştiriyor; pazarlama ve bilimi buluşturarak INVENTRAM’ı yaratıyor. “İcat etmek” ve “Koç” kelimelerinin birleşiminden oluşan İNVENTRAM, kişilerin ve şahısların projelerini hayata geçirirken, parlak fikirlere AR-GE ve finans desteği sunuyor. Otomotiv, enerji, bilgi ve iletişim, internet ve mobil tabanlı hizmetler, biyoteknoloji ve sağlık, çevre teknolojileri, dayanıklı tüketim, savunma sanayi, malzeme bilimleri ve kimya, tarım ve gıda teknolojileri, İnventram'ın destek verdiği alanları oluşturuyor. Inventram, yenilikçi teknolojileri keşfediyor ve en ilerici buluşları biraylerin hayat standartını yükseltmek için gerçekleştiriyor.

Arzum / Arzum Zoom

ArzumLogo 
Arzum Elektrikli Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret AŞ’nin temelleri, küçük elektrikli ev aletleri, oyuncak, dikiş makinesi, vantilatör, ütü, radyo, teyp kasetçalar, bisiklet, çocuk bisikleti ve televizyon gibi geniş bir ürün yelpazesinin ithalatçılığını yaparak ticarete atılan üç kardeşin 1953 yılında Güney İthalat Kolektif Şirketi’ni kurmasıyla atıldı. Önce Krups’un Türkiye temsilciliğini aldılar. Ardından da 1960 yılında bir TV fabrikasına ortak olarak Delta markasını taşıyan TV ve radyo üretimine başladılar. İşleri iyice büyüten kardeşler, 1966 yılında kendi markaları ile küçük elektrikli ev aletleri üretmeye başladılar. 1967 yılında ütü, Arzum markası ile üretilen ve piyasaya sunulan ilk ürün olmuştur. 
2010 yılında Arzum’un ihracatı hızlandı ve Arzum’un ulaştığı ülkelerin sayısı hızla arttı. Arzum’un, ihracat yaptığı ülkeler arasında Almanya, Belçika, Fransa, İngiltere, Yunanistan, Suudi Arabistan, İran, Irak, Birleşik Arap Emirlikleri, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Türkmenistan, Kırgızistan ve Romanya yer aldı. 2011 yılında aldığı Turquality-Marka destek programı ile iç piyasada gösterdiği başarıları ihracatta da göstermeyi hedefliyor. 
2009 yılında küçük ev aletleri pazarında sürekli lanse edilen yeni ürünler ve yoğun rekabet ortamı Arzum’da yeni bir dönemin başlamasına neden oldu. Rekabetten sıyrılıp daha çok büyümek için rakiplerinden farklı ürün kategorilerine girilmesi gerekiyordu. Bunun üzerine 2009 yılında Arzum’un portföyünde bulunan elektrikli ürünlerle birlikte veya onlarla uyumlu olarak kullanılabilecek elektriksiz Mutfak Aksesuarları kategorisine girme kararı alındı. Bu şekilde hem rakiplerden farklılaşılacaktı hem de yurtdışına ihracat yaparken yaşanılan Volt uyumu, elektrik prizi uyumu gibi sorunlardan kurtulunmuş olunacaktı. Fakat bu sektörde de rekabet çok yüksek olduğu için özel tasarım ürünler çıkartıp pazarda farklılaşmak gerekiyordu. Bu yelpazede amiral görevi görecek bir kaç ürün seçip, o ürünler için tasarımcılara özel tasarımlar yaptırıp kategoriye girme kararı alındı. Böylelikle, Zoom markası doğmuş oldu. Zoom markalı ürünlerin başlıcası Arzum’un çay makinelerinde çayı yaptıktan sonra kullanılacak olan çift hazneli bir termostu. Termoslara çay koyarken dem oranın ayarlanamaması herkesi aynı koyulukta çay içme zorunluluğunu doğuruyordu. Bunun gibi 10 adet ürün seçildi: karıştırma sürahisi, çok fonksiyonlu rende, demlik silme altlığı, ütü altlığı ve askılığı... gibi. Mete Mordağ ve üreticilerle 2 yıl boyunca yapılan ortak çalışmalar sonucunda da ilk ürünler piyasaya çıkmaya hazırlandı. 
Arzum ve Arzum Zoom dünden bugüne tam 45 yıldır tüketicisine en iyiyi üretmek ve onun hak ettiği teknolojiyi sunmak için çalışıyor. Tüketicilerin ürün ihtiyaçlarını belirledikten sonra endüstriyel tasarım şirketlerinden hizmet alarak yerli ve yabancı bir çok tasarımcıya ürün tasarlatıyor. Arzum Cevze, Fritella, Tostino, Fırrın gibi ödüllü tasarım ürünleri ile bir yandan tüketicisinin hayatını kolaylaştırırken diğer yandan da evlerini şıklaştırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder