14 Mayıs 2014 Çarşamba

BU BENİM ESERİM” PROJE ÇALIŞMASI UYGULAMA SÜREÇLERİ AŞAĞIDAKİ ŞEKLİ İLE İCRA EDİLECEKTİR.


BU BENİM ESERİM” PROJE ÇALIŞMASI UYGULAMA SÜREÇLERİ AŞAĞIDAKİ ŞEKLİ İLE İCRA EDİLECEKTİR.

 

1.AŞAMA
 
Projelerin İl Düzeyinde İl Çalışma Gruplarınca
Değerlendirilmesi
(27 Ocak-14 Şubat 2014)

 

2.AŞAMA
 
Projelerin Bölge Düzeyinde Bölge Çalışma Gruplarınca
Değerlendirilmesi
(17 Şubat- 21 Şubat 2014)

 

3.AŞAMA
 
Ankara’da Final Sergisinin Düzenlenmesi
(06-07 Mayıs 2014)
 
Ödül Töreni
(08 Mayıs 2014)

İL ÇALIŞMA GRUBU DEĞERLENDİRİLMESİ:

Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Tarafından Yürütülmekte Olan 6,7,8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Ve Fen Bilimleri Proje Çalışması (Bu Benim Eserim) İl Çalışma Kurulu Değerlendirmesi Sonuçlanmıştır. Yapılan değerlendirme sonucunda 1574 Biyoloji Projesinden 48’i, 4632 Fizik Projesinden 78’i, 873 Kimya projesinden 52’si ve 5415 Matematik Projesinden 233’ü İl onayı almış olup bu projeler   14 - 21 Şubat 2014 tarihleri arasında Bölge Çalışma Grubu tarafından değerlendirilmiştir.

BÖLGE ÇALIŞMA GRUBU:

 Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan 6,7,8. sınıf öğrencilerine yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması (Bu Benim Eserim) Bölge Çalışma Grubu değerlendirmesi sonuçlanmıştır. Yapılan değerlendirme sonucunda Avrupa yakasından 239 proje Asya yakasından 201 proje Bölge Çalışma Grubu onayı almış olup, bu projeler 24 Şubat – 14 Mart 2014 tarihleri arasında Bölge Bilim Kurulu tarafından değerlendirilmiştir.

BÖLGE BİLİM KURULU

  Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan 6,7,8. sınıf öğrencilerine yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması (Bu Benim Eserim) Bölge Bilim Kurulu Değerlendirmesi sonuçlanmıştır. Yapılan değerlendirme sonucunda Avrupa Yakasından 75 proje, Asya yakasından 53 proje Bölge Bilim Kurulu onayı almış olup toplam 128 proje 8-9-10 Nisan 2014 tarihleri arasında Üsküdar Bağlarbaşı Kültür Merkezinde sergilenmiştir.


     İstanbul Bölge Sergisi’ne katılacak proje sorumlusu öğrenci, öğretmen ve yetkililerle gerekli tarihlerde iletişime geçilecektir. Sergiye davet edilen öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi tebrik eder, yapılacak İSTANBUL BÖLGE SERGİSİ elemelerinde başarılar dileriz. 2013–2014 Eğitim Öğretim yılında proje çalışmalarına katılan tüm okullarımızı, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik eder, çalışmalarının devamını dileriz.

 

ANKARA FİNAL SERGİSİ:

Bu Benim Eserim Final Sergisi ve Ödül Töreni MEB Şura Salonunda Yapıldı



Matematik ve Fen Bilimleri alanında projelerin hazırlandığı 9. Proje Çalışması Bu Benim Eserim Final Sergisi ve Ödül Töreni Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Bakanlık üst düzey yöneticileri ve Ankara İl Milli Eğitim Müdürü Erol Bozkurt’un katılımıyla 08.05.2014 Perşembe günü saat 11.00’ de MEB Şura Salonunda yapıldı.

 Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü ile TÜBİTAK işbirliğinde yapılan çalışmaya, bu yıl 81 ilden 42.494 proje başvurdu.

SEÇİLEN 100 projenin 50 tanesi 1. 50 tanesi 2. İlan edildi.

Okulumuz projesi birinci ilan edilen 50 proje içinde en yüksek puan alan projedir.

 

 

 

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder