26 Mayıs 2014 Pazartesi

Modül 7: LLP Leonardo da Vinci Programı Proje Hazırlama Eğitimi /AB İLAN SUNAR

Modül 7: LLP Leonardo da Vinci Programı Proje Hazırlama Eğitimi
Kullanıcı Değerlendirmesi:  / 0
Kötüİyi 
Eğitim Programı İçeriği
1. Gün
Giriş:
• AB Topluluk Programlarına Genel Bakış
• AB Topluluk Programları Nelerdir?
• Türkiye’nin Katılım Sağladığı Programlar Nelerdir?
• Hayatboyu Öğrenme Programı Nedir?
Tanımı, Tarihçesi, Amaçları, Alt faaliyetlerine Genel Bakış
• Comenius:
• Erasmus:
• Grundtvig:
• Leonardo da Vinci Programı:
Tanımı, Amaçları, Teklif Çağrısı’na Genel Bakış, Proje nedir? Alt Faaliyetlerine Genel Bakış, İyi Uygulama Örnekleri, Proje hazırlık süreçleri ve proje yönetimi
• Hareketlilik (Mobility)
• Ortaklık (Partnership)
• Yenilik Transferi (TOI)
• Bireysel Faaliyetler (Hazırlık Ziyaretleri ve İrtibat Seminerleri)
2. Gün
Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Hareketlilik Faaliyet Alanı üzerinde detaylı çalışma
Başvuru ve proje hazırlama süreçleri, proje yönetimi
Başvuru formu üzerine çalışma
Örnek projeler
Proje hazırlama çalışması
Soru-cevap

Eğitim Ücreti
Nakit/EFT/Havale : 575 TL (% 18 KDV Dahil)
Kredi Kartı ile : 600TL (% 18 KDV Dahil)
Öğrenci - Nakit/EFT/Havale : 500 TL (% 18 KDV Dahil)
Öğrenci - Kredi Kartı ile : 525TL (% 18 KDV Dahil)
Kredi kartı ile ödemelerde maksimum kart sahiplerine 6 taksit imkanı vardır.
Eğitime 5 iş günü kala yapılan iptallerde para iadesi yapılamaz. Bir sonraki eğitime katılma hakkı sağlanır.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.
Eğitim sonunda katılımcılarımıza AB-İLAN sertifikası verilecektir.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.
Eğitim Saatleri : 9:30 - 17:30
Başvuru ve sorularınız için:
AB-ilan.com
Telefon: 0312 417 93 45
E-Posta: egitim@ab-ilan.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder