26 Mayıs 2014 Pazartesi

Modül 1: Avrupa Birliği ve Kalkınma Ajansları Hibe Programlarına Proje Hazırlama Eğitimi/AB İLAN SUNAR!

Modül 1: Avrupa Birliği ve Kalkınma Ajansları Hibe Programlarına Proje Hazırlama Eğitimi
Kullanıcı Değerlendirmesi:  / 2
Kötüİyi 
Eğitim size neler kazandıracak ?
  • Sektörün en deneyimli uzmanlarından AB hibeleri ve Kalkınma Ajanslarına yönelik proje yazımını öğreneceksiniz.  Merak ettiğiniz tüm sorulara yanıt bulacak, tek başınıza proje hazırlayabilecek birikime kavuşacaksınız.
  • Daha önce onaylanmış proje örnekleri ve uygulamalı grup çalışmalar ile bilginizi pekiştireceksiniz
  • Başarılı kursiyerlerimiz, eğitim sonrasında da, ab-ilan.com’un uzmanları ve sektör temsilcilerini buluşturan network’üne katılacak, iş bulmada bizlerin referanslarından yararlanabilecek
  • ab-ilan.com’un üyelerine özel hizmetlerinden yararlanacak, hibe programları ve iş fırsatlarından ilk siz haberdar olacaksınız

Teorik ve pratik çalışmaların yer alacağı 2 günlük program ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
Ön kayıt için başvuru formunu doldurup egitim@ab-ilan.com Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine göndermeniz gerekmektedir.

Eğitim Ücreti

  • Nakit/EFT/Havale                         : 575 TL (% 18 KDV Dahil)
  • Kredi Kartı ile                               : 600TL (% 18 KDV Dahil)
  • Öğrenci - Nakit/EFT/Havale         : 500 TL (% 18 KDV Dahil)
  • Öğrenci - Kredi Kartı ile               : 525TL (% 18 KDV Dahil)
Kredi kartı ile ödemelerde maksimum kart sahiplerine 6 taksit imkanı vardır.
Eğitime 5 iş günü kala yapılan iptallerde para iadesi yapılamaz. Bir sonraki eğitime katılma hakkı sağlanır.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.
Eğitim sonunda katılımcılarımıza AB-İLAN PCM sertifikası verilecektir.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.

Eğitim Saatleri :
9:30 - 17:30

Kayıt :Sınırlı kontenjan nedeniyle, katılım teyidleri başvuru sırasına göre yapılacaktır.
Eğitime ön kaydınızın yapılabilmesi için başvuru formunu doldurarak egitim@ab-ilan.com Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine göndermeniz gerekmektedir.

Başvuru ve sorularınız için:

AB-ilan.com
Telefon: 0312 417 93 45
E-Posta: egitim@ab-ilan.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder