26 Mayıs 2014 Pazartesi

Modül 4: Ar-Ge ve İnovasyon Projeleri Hazırlama Eğitimi/AB İLAN SUNAR!!!

Modül 4: Ar-Ge ve İnovasyon Projeleri Hazırlama Eğitimi
Kullanıcı Değerlendirmesi:  / 0
Kötüİyi 
Bu eğitim, proje yürütücü ve uygulayıcılarına Ar-Ge projelerinin tasarlanması, modellenmesi ve yürütülmesi konularında bilgi sağlamayı hedeflemektedir.
Başlangıçtan itibaren firma gereksinim ve yeteneklerine uygun biçimde tasarlanmış projelerin yürütülmesi ve dış kaynak bulması daha kolaydır. Sanılanın aksine, projeleri destek mekanizmalarına uygun hale getirmek değil, projenin uygun olduğu destek mekanizmasını hedeflemek daha olumlu sonuçlar verir.
Eğitimin amacı, katılımcıları varolan destek mekanizmalarına proje sunabilir hale getirmekten öte, değişen koşullar altında da, planladıkları ve yürüttükleri projeler için kaynak yaratabilir hale gelmelerini sağlamaktır.
HEDEF KİTLE
Ar-Ge projesi hazırlayanlar, yürütenler, Ar-Ge mühendisleri, araştırmacılar, orta düzey yöneticiler.
Teorik ve pratik çalışmaların yer alacağı 2 günlük program ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
Eğitim Ücreti
Nakit/EFT/Havale                         : 575 TL (% 18 KDV Dahil)
Kredi Kartı ile                               : 600TL (% 18 KDV Dahil)
Öğrenci - Nakit/EFT/Havale         : 500 TL (% 18 KDV Dahil)
Öğrenci - Kredi Kartı ile               : 525TL (% 18 KDV Dahil)
Kredi kartı ile ödemelerde maksimum kart sahiplerine 6 taksit imkanı vardır.
Eğitime 5 iş günü kala yapılan iptallerde para iadesi yapılamaz. Bir sonraki eğitime katılma hakkı sağlanır.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.
Eğitim sonunda katılımcılarımıza sertifika verilecektir.
Kontenjan
20
Eğitim Saatleri :
9:30 - 17:30
Kayıt :
Sınırlı kontenjan nedeniyle, katılım teyidleri başvuru sırasına göre yapılacaktır.
Eğitime ön kaydınızın yapılabilmesi için başvuru formunu doldurarak egitim@ab-ilan.com Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine yada aşağıdaki ön başvuru formu ile göndermeniz gerekmektedir.
Eğitimlerimize katılan katılımcılarımızın yorumlarını okumak için tıklayınız.
Başvuru ve sorularınız için:
AB-ilan.com
Telefon: 0312 417 93 45
E-Posta: egitim@ab-ilan.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder