26 Mayıs 2014 Pazartesi

Modül 6: Avrupa Birliği Projeleri ve Twinning Program Asistanlığı Eğitimi /AB İLAN SUNAR

Modül 6: Avrupa Birliği Projeleri ve Twinning Program Asistanlığı Eğitimi
Kullanıcı Değerlendirmesi:  / 0
Kötüİyi 
AB-ilan.com tarafından gerçekleştirilecek olan Avrupa Birliği Projeleri ve Twinning Program Asistanlığı Eğitim Programı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
Eğitim Saatleri : 9:30 - 17:30
Eğitim Ücreti: 275 TL (KDV Dahil)
Kredi kartı ile ödemelerde maksimum kart sahiplerine 6 taksit imkanı vardır.
Eğitime 5 iş günü kala yapılan iptallerde para iadesi yapılamaz. Bir sonraki eğitime katılma hakkı sağlanır.
Ücrete tüm eğitim dokümanları, çay/kahve/kurabiye ikramları ve eğitim sertifikası dahildir.
Kayıt :
Sınırlı kontenjan nedeniyle, katılım teyidleri başvuru sırasına göre yapılacaktır.
Eğitime ön kaydınızın yapılabilmesi için başvuru formunu doldurarak egitim@ab-ilan.com Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresine göndermeniz gerekmektedir.
Başvuru ve sorularınız için:
AB-ilan.com
Telefon: 0312 417 93 45
E-Posta: egitim@ab-ilan.com Bu e-posta adresi spam robotlarından korunuyor. Görebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder