18 Nisan 2014 Cuma

26 NİSAN 2. DAHİLER VE ÜSTÜN ZEKALILAR GÜNÜ!!!!! HERKESİ BEKLİYORUM!!!

DAVETLİ KONUŞMACILAR






DR. SEİKH MUSZAPHAR SHUKOR

1972 Malezya doğumlu olan Sheikh Muszaphar Shukor, ilköğrenimini Malezya’da tamamladıktan sonra tıp eğitimine Hindistan’da devam etti. 1997 yılında ortopedi cerrahı olarak mezun olduktan sonra Malezya’da birçok hastanede çalıştı. Bunun yanında “Space Science National University”de araştırmacı olarak görev aldı. Dalgıçlık ve dağcılıkla da ilgilenen Shukor, uzaya çıkma hayalini gerçekleştirmek istedi. “Beden, aklın yoluna tabidir” sloganıyla yola çıkan Malezyalı Astronot Shukor, 2006 yılında “Ankgasawan” adlı uzay uçuşu programına katıldı. 11435 kişi arasından Rusya’da eğitim almaya hak kazanarak, 18 aylık bir eğitimden sonra uzay mürettebatına katıldı. 10 Ekim 2007’de uzaya çıkan Dr. Shukor, uzaydaki Müslüman astronotlardan biri olarak tarihe geçti.



 

Yrd. Doç. Dr. Serap EMİR

Bilimsel Çalışma Alanı/Alanları: Program geliştirme, yaratıcılık, sosyal bilgiler öğretimi, eleştirel düşünme.
Lisans: Hacettepe Üniversitesi(Eğitim Bilimleri),
Yüksek Lisans: Hacettepe Üniversitesi(Eğitim Programları ve Öğretim)
Tezi: ,1996
Doktora: Hacettepe Üniversitesi(Eğitim Programları ve Öğretim)
Tezi: ,2001
Akademik Unvan Geçmişi:
Araş. Gör. Eğitim Programları ve Öğretim , (1997)
Ögr. Gör. Eğitim Programları ve Öğretim , (1998)
Yrd. Doç. Dr. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Programları ve Öğretim , (2001)
Yrd. Doç. Dr. İstanbul Üniversitesi, HAYEF, Üstün Zekalılar Eğitimi A.B.D, (2006)
Yayınları            
A. Uluslar arası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler :
B. Uluslar arası bilimsel toplantılarda sunulan bildiriler :
The Power of Critical Thinking Dısposition on Predicting Academic Achievement. Dean Blaza Kitanov.( Ed) The Third International Balkan Scientific Congress. Interculturality in The Educational Process.Shitip 22-24 , (2006)

The Views Of Students About Democratıc Values Acqusıtıon” Education and Pedagogy İn Balkan Countries. Balkan Society For Pedagogy and Education International Conference. Held at Bucharest,Romania. , (2006)

The Contributions of Open Education to Adult Learning”.Nikos P. Terzis(Ed.) Life Learning in the Balkans. Education and Pedagogy İn Balkan Countries 6. Publishing House Kyriakidis Brothers S.A. Thessaloniki-Greece , (2003)
 




Prof. Dr. Ayşegül ATAMAN
 
Lisans eğitimini 1969'da Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü - Okul Psikologluğu ve Rehberlik Bölümü'nde tamamlayan Ataman, yine aynı üniversitede 1976'da üstün zekalılar üzerine doktora yaptı ve 1983'te Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Alanı - Üstün Zekalılar bölümünde doçent oldu. Cambridge Üniversitesi ve Columbia Üniversitesi Leta Hollingworth Üstün Zekalı Çocuklar Merkezi'nde gözlem ve alan incelemeleri yaptı, 1984'te Gazi Üniversitesi'ne gelerek Gazi Eğitim Fakültesi - Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanlığı görevine başladı. 1989'da profesör olan Ataman 1992-1995 yılları arasında Gazi Eğitim Fakültesi'nde dekanlık görevinde bulundu. 1998-2004 yılları arasında aynı üniversitede Özel Eğitim Bölümü - Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı Başkanlığı yapan Ataman 2004'te Özel Eğitim Bölüm Başkanı oldu ve halen bu görevini sürdürmektedir.                   
                                                                                                            
Prof. Dr. Halil EKŞİ

1970'te Rize İkizdere'de Doğdu.  1992 yilinda Boğaziçi Ü niversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümünden Mezun Oldu. 1998 yilinda YÜKSEK lisansını, 2001 yilinda imkb doktorasını tamamladı. 2005 yilinda Eğitim Psikolojisi alanında Doçent, 2011 yilinda da Rehberlik alanında profesör Oldu'' 'psikolojik A.Ş. . Danışmanlık . EDAM Ile Birlikte character / Değerler Eğitimi İle İlgili Uygulamaya Projeler yapti, kitap Makaleler yayımladı ettik donuk ? Karakter Okulu Öğretmen Kitabı, Karakter Eğitimi Nedir: Karakter Eğitimi El Kitabı, Perese . Niçin Karakter Eğitimi yayımlanan Bazi çalışmalarıdır ettik Halen Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Danışmanlık A.Ş. 'Anabilim Dalinda Öğretim Üyesi Anabilim Dalı BASKANI gelir Ekşi, evli Bir ​​Erkek bir kiz Olmak Üzere Iki çocuk babasıdır' psikolojik.




Doç. Dr. Ahmet DURAN
 
İTÜ Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi
 
1995 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Matematik Bölümü’nden mezun olan Duran; 1997-2000 yılları arasında TÜBİTAK-UEKAE’de Elektronik ve Kriptoloji Bölümü’nde Araştırmacı olarak görev yaptı. 2003 yılında University of Delaware Bilgisayar ve Enformasyon Bilimleri'nden yüksek lisans ve 2006'da University of Pittsburgh'dan doktora diploması aldı. 2001-2003 yılları arasında University of Delaware’de ve 2003-2006 yılları arasında University of Pittsburgh'da Araştırma Görevlisi olarak çalıştı. University of Michigan-Ann Arbor’da 2006-2010 yılları arasında yardımcı doçent olarak matematiksel finans ve ekonomi alanında araştırma yaptı; ve lisans/doktora dersleri verdi. Algoritma dizaynı, yüksek performanslı hesaplama ve veri analizi alanında araştırma projeleri ve uluslararası yayınlar yapmaktadır. 2010 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği Bölümü’ne katılan Duran; doçent olarak görevine devam etmektedir.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder