16 Nisan 2014 Çarşamba

Eğitim Teknolojileri Zirvesi

ETZ Hakkında

Eğitim Teknolojileri Zirvesi

Eğitim Teknolojileri Zirvesi'nin amacı eğitimcileri, teknoloji şirketlerini, girişimcileri, yöneticileri ve medyayı bir araya getirmektir. Bu zirvede alanında uzman yerli ve yabancı konuşmacılar bir araya gelecek, çalıştay ve paneller düzenlenecektir. Türkiye’de ilk kez organize edilecek olan bu zirvenin hedefi teknolojinin ve internetin şekillendirdiği günümüz dünyasında yepyeni sorular yönelterek yeni eğitim trendlerini öğrenmek ve iyi örneklerden ilham alarak motive olmaktır. Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Yıldız Teknik Üniversitesi Yönetim Rektör Yardımcılığı bünyesinde kurulan Akademik ve Kültürel Etkinlikler Komisyonu’nun bir etkinliğidir.
Öğr. Gör. Işıl Boy
Yıldız Teknik Üniversitesi Yönetim Rektör Yardımcısı Danışmanı
Eğitim Teknolojieri Zirvesi Koordinatörü


Yürütme Kurulu

Prof. Dr. İsmail Yüksek
Prof. Dr. Salim Yüce
Doç. Dr. Teyfur Erdoğdu
Yrd. Doç. Dr. Hakan Karataş
Öğr. Gör. Işıl Boy
Deniz Ergürel
Cengiz Ayyıldız
Kristina Smith
Yrd. Doç. Dr. Tuncay Sevindik

Organizasyon Komitesi

Öğr. Gör. Işıl Boy
Mustafa Erdinç
Yusuf Yüksekdağ
Arş. Gör. Nurten BAYRAK GÜRSES
Eda Gök
Ezgi Ertop
Büşra Kaygusuz
Oğulcan Akgün
Ecem Kahyaoğlu
Arş. Gör. Özcan BEKTAŞ
Arş. Gör. Mücahit AKBIYIK
Arş. Gör. Gülsüm Yeliz SAÇLI
Arş. Gör. Serdal Şahin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Panel Konuları

1

E-Öğrenme

2

Sosyal Medya - Takipçin Kadar Konuş

3

Dijital Okuryazarlık ve İnternet Güvenliği

4

Teknoloji eğitim dostu mu düşmanı mı?- Tarafını seç

5

Yabancı Dil Eğitiminde Teknolojinin Sunduğu Araçlar ya Olmasaydı?

6

Teknolojiyi Eğitime Nasıl Entegre Edebiliriz?- Türkiye’deki Okullardan Örnekler

7

Donanım ve Yazılım

8

Dijital Dünya'da Liderlik

9

Yeni Medya

10

Oyunlaştırma

9

Yeni Medya

10

Oyunlaştırma

11

Eğitim Teknolojileri ve Girişimcilik

12

İçerik Hazırlama

13

Ölçme ve Değerlendirme

14

Geleceğin Teknolojileri

15

Öğrenmenin Fizyojilik Temelleri


Zirve Programi

08:30 - 09:30

Kayıt

09:30 - 10:30

Açılıs Konusmaları

10:30 - 11:00

Ana Konusmacı

11:00 - 12:00

1. Oturum

SOSYAL MEDYA- Takipçin kadar konuş.
Doç. Dr. Teyfur Erdoğdu- Yıldız Teknik Üniversitesi
Deniz Ergürel- Medya Derneği Genel Sekreteri
Yalçın Arı- Sosyal Medya Programı Yapımcısı
Kadir Doğrubakar (Odun Herif)- Twitter Fenomeni
12:00 - 12:30

Gösteri

12:30 - 14:00

Öğle arası

14:00 - 15:00

2. Oturum

15:00 - 15:30

Kahve Molası

15:30 - 16:30

3. Oturum

16:30 - 17:00

Ana konuşmacı

17:00- 17.30

Kapanış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder