12 Nisan 2014 Cumartesi

Bu Benim Eserim Finalistleri” Belli Oldu

Bu Benim Eserim Finalistleri” Belli Oldu
Milli Eğitim Bakanlığı ve TÜBİTAK işbirliğinde gerçekleştirilen Bu Benim Eserim Matematik ve Fen Bilimleri Proje Yarışmasında Ankara’daki final sergisine katılacak projeler belli oldu
Avrupa Bölgesi (İstanbul, Edirne, Kırklareli, Tekirdağ) ve Asya Bölgesi (İstanbul, Düzce, Kocaeli, Sakarya) olmak üzere iki bölgenin sergilenmeye değer bulunan 128 proje çalışmasının yer aldığı bölge sergisinin ödül töreninde Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından Üsküdar Necmiye Güniz Ortaokulu “Engelliye Yardımsız Dolap” isimli projenin sahibi öğrenciler Nurselin Kaplan ve Zühranur Kaplan, proje sahibi öğrenciler adına yaptıkları konuşmada sergi süresince duydukları heyecanı konuklarla paylaştı. Asya Bölge Bilim Kurulu Koordinatörü Doç. Dr. Hamza Akengin, Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen ve İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız’ın yaptığı selamlama konuşmalarının ardından Dr. Muammer Yıldız ve Edirne Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Özcan tarafından sergiye desteklerinden dolayı Üsküdar Kaymakamı Mustafa Güler, Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, Üsküdar Belediye Başkan Yardımcısı Ali Rıza Şenbabaoğlu, Asya Bölge Bilim Kurulu Koordinatörü Doç. Dr. Hamza Akengin, Avrupa Bölge Bilim Kurulu Koordinatörü Prof. Dr. İbrahim Özkol ve bilim kurulu üyelerine plaket verildi. Plaketlerin takdiminden sonra ise 9. İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bu Benim Eserim Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması Avrupa Bölge ve Asya Bölge Sergisi Ödül Töreni’ne geçildi. Proje sahibi öğrenciler ve danışman öğretmenlerini, katılım belgeleri ve madalyalarını protokol üyelerinden aldılar.
Bu Benim Eserim Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması Avrupa Bölge ve Asya Bölge Sergisi’nin ardından Anakara yapılacak final sergisine şu okullar ve projeler katılmaya hak kazandı: 
İstanbul-Ataşehir Okyanus Ortaokulu “Havlıcanlı Hutbak”,
İstanbul-Beşiktaş Özel MEF Ortaokulu “Eğimde Buldum Ortak Böleni”,
İstanbul-Gaziosmanpaşa Dumlupınar Ortaokulu “Damlama ve Yağmurlama Sulamada Su Tasarrufu”,
İstanbul-Fatih İstanbul Erkek Liseliler Eğitim Vakfı Özel Ortaokulu “Barbunya Kabuklarından Adsorban Pigmentinden Yenibilir Boya, Ligninden Biyopolimer Yaptık”,
İstanbul-Çatalca Gökçeali Sevi Altan Şanda Ortaokulu “Merdivenden Çıkan Örüntü”,



İstanbul-Sarıyer Özel Boğazhisar Ortaokulu “Su ve Bakteri Sevmeyen Kaplama Malzemesinin Sentezi”,

İstanbul-Maltepe Özel Marmara Ortaokulu “Gıdalarımız Bisphenol (BPA) İçeriyor mu?”,
İstanbul-Ataşehir İstanbul Bilim Sanat Merkezi “Karesel Şifreleme Sistemi”,
İstanbul-Zeytinburnu Özel Avrupa Ortaokulu “Olasılık ve Koordinat”,
Edirne Özel Edirne Fatih Serhat Ortaokulu “Kemerini Bağla, Hayata Bağlan!”,
Kocaeli-Darıca Özel Bilge Ortaokulu “Ekmeğim Hem Geç Küflensin, Hem de Sağlıklı Olsun”,
Kocaeli-Darıca “Özel Darıca Fatih Ortaokulu “Altun-Örs Üçgenleri”,
Sakarya-Erenler Sakarya Bilim ve Sanat Merkezi “Titreşen Moleküller ve Nikelle Çevre Dostu Enerji.”






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder